Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

Place to go.



Assalamualaikum, bloggie! :)
Im so in love with this song, aaa i mean my blog's song lah. Soo cool.
I wanna go to New York! And Paris too! Gah gah asyik angan2 nak ke sana.
Hohohohoohohohohohohohohohohohohohohoh ♥
Aku rindu nak shopping2. Mama! Bila lah nak pergi KL ni nak shopping2? :I hahaha
Sabo je la, kata mama. Nampak sangat mama ni menipuu wakaka. 
I hope I be there one day later! InsyaAllah :)


Today school, macam biasa study2 and laughing time rehat. 
Macam kene histeria je. Teruk betul kami. Dahlah kelas perempuan, kelas pun kotor.
Wakakaka ada aku kesah? Bukannya bilik aku pun x)


Aku gembira dengan hidup aku sekarang, dan syukur pada Allah swt.
Tiap malam aku berdoa dengan Allah agar hatiku sentiasa tenang tidak seperti dahulu lagi :')


Sekarang, aku bahagia dengan keluarga ku, rakan rakan ku yang tersayang 
Aku juga rindu dengan kawan kawan yang lama, Era.. Neeza.. ;) 
Aku takkan lupakkan mereka, kerana mereka banyak membantu aku selama ini. 
Walaupun aku ada kawan baru kat skolah baru, I never forget them :)) 


Okay that's all for me, boring kan? Ahhh whatever lah janji aku dapat luahkan daripada aku pendamkan :)


Tq kerana membaca -____-' xoxo



No comments:

Post a Comment