Sunday, May 29, 2011

Whats the point of Living?



its midnight i still not sleep yet. how fuck everythings up i feel so empty tonight.
or should i say its TODAY is the FUCKUPDAY. oh i wish my mind was cool.
but it wont gonna happen :[ my life was full of empty hearted.



i know im useless, i know im not good enough, i know im not a goodgirl like the others.
im just a bunch of retarded useless person. kerja saya hanya sial kan orang.
hidup aku hanya sia sia daripada dibenci, dipandanghina, menyusahkan orang lebih baik aku mati.
alangkah indahnya nyawa aku ditarik oleh Tuhan. aku tidak berguna hidup di dunia yang mewah ini.
aku tidak berguna :')
"Life is a pain, Whats the point of Living?"

tapi, bila difikir dalam dalam, aku tak payah fikir benda macam ni. tak guna juga kalo nak mati.
takpa mungkin aku hidup jadi seorang yang amat sial wooohooo. i was born this way~
aku hanya mampu bersabar dengan semua dugaan ini. semua ini hanya ujian daripada Allah swt :(
dan aku harap aku kuat bersabar dengan semua ujian yang amat susah yang menimpa ku ini.

stop i dont wanna think of it anymore lah useless betol. sakitnya bila aku pendamkan semua ini.
akhirnya aku luahkan perasaan aku kat kau :) tq kerana mendengar semua yang aku merepek tu.
and for making me chill akhirnya. ly <3

awesome, my life getting strict and strict now like living in a jail.
wish me luck with this okay people. thnks :)

No comments:

Post a Comment